Компанія «АМТ» впровадила нову послугу — ПікАп сервіс. Тепер, щоб відремонтувати або провести складне обслуговування техніки торгових марок Vitals, Kentavr або Limex, не потрібно йти до сервісного центру. Достатньо доставити техніку або інструмент до найближчого відділення «Нової Пошти».
У відділенні «Нової Пошти» скажіть, що хочете скористатися послугою ПікАп для відправлення в ремонт техніки Vitals, Kentavr або Limex. Оператор «Нової Пошти» видасть вам відповідну форму (анкету), яку потрібно заповнити. Перевірить правильність заповнення, наявність інших документів на товар, комплектність, і прийме техніку для відправлення та видасть товарно-транспортну накладну (ТТН).
Далі за трекінгом «Нової Пошти» https://novaposhta.ua/tracking ви зможете відстежити маршрут і доставлення техніки до сервісної майстерні «АМТ». Ці питання можна уточнити в оператора гарячої лінії «Нової Пошти», назвавши номер ТТН.
Про отримання посилки менеджер компанії «АМТ» повідомить за телефоном, а також уточнить причину, з якої ви відправили техніку на підприємство.
Після ремонту та позитивного висновку менеджер відділу технічного контролю (ВТК) знову з вами зв’яжеться й погодить дату і відділення «Нової Пошти» для повернення техніки.
Про надходження посилки у вказане відділення «Нової Пошти» ви отримаєте смс.
Пікап (Pick Up) — забір вантажу у відправника.
Основні умови:
Якщо гарантійний талон не заповнено, можна покласти чек про оплату, видаткову накладну або квитанцію про отримання товару від поштового перевізника.
Якщо фірмова коробка не збереглася, можна замінити її тією, що є у відділенні «Нової Пошти».