info@amt-ltd.com.ua

0 800 301 400


АКТУАЛЬНІ ВАКАНСІЇ


ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙНЕР

Основні вимоги:

  • • знання дизайнерських програм Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Indesing;
  • • навички фото обробки (ретушування, колажування);
  • • навички переддрукарської підготовки;
  • • готовність виконати тестове завдання.

Функціональні обов’язки:

  • • розробка дизайну поліграфічної та іншої продукції (банери, каталоги, прайси, сувенірна продукція);
  • • розробка дизайну упаковки.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00;
  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • офіційне оформлення, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

Відправити резюме

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи керівником відділу продажів від 2-х років (досвід побудови системи продажів буде перевагою);
  • • навички розробки бізнес-процесів;
  • • досвід проведення переговорів і побудови взаємин з партнерами;
  • • цілеспрямованість та проактивність.

Функціональні обов’язки:

  • • планування та організація ефективної діяльності відділу продажів;
  • • формування планів продажів, контроль та забезпечення їх виконання;
  • • розробка стратегії роботи відділу продажів;
  • • розвиток каналів продажів;
  • • розширення бази активних клієнтів;
  • • ведення комерційних переговорів з клієнтами в інтересах компанії.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній, відомої на ринку компанії;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, моб. зв’язок);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • роботу в професійному, дружному і злагодженому колективі.

  Відправити резюме

ТОРГОВИЙ ПРЕДСТАВНИК ПОЛТАВА, ЗАПОРІЖЖЯ, ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛ.

Основні вимоги:

  • • комунікабельність, активна життєва позиція;
  • • вітається досвід роботи в продажу сільгосптехніки;
  • • бажання і вміння продавати;
  • • навички проведення презентацій, вміння переконувати, грамотна мова;
  • • особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, ініціативність;
  • • наявність власного авто.

Функціональні обов’язки:

  • • ведення переговорів з клієнтами;
  • • прийом і обробка замовлень;
  • • розширення бази клієнтів;
  • • контроль доставки товару та дебіторської заборгованості;
  • • розвиток регіону.

Ми надаємо:

  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, мобільний зв’язок);
  • • навчання за рахунок компанії (тренінги, участь у виставках, семінарах);
  • • маркетингову підтримку (каталоги, зразки, стелажі);
  • • офіційне працевлаштування.

Відправити резюме

ТЕХНІЧНИЙ КОНСУЛЬТАНТ КОНТАКТ-ЦЕНТРУ

Основні вимоги:

  • • технічна освіта;
  • • здатність добре розбиратися в технічних характеристиках різноманітної техніки, обладнання;
  • • писемна та технічна грамотність (українська, російська мови);
  • • комунікабельність, клієнтоорієнтованість, вміння пояснювати.

Функціональні обов’язки:

  • • консультація клієнтів по технічним характеристикам продукції;
  • • консультація і навчання інших робітників контакт-центру з технічних питань;
  • • редагування рекламних матеріалів з точки зору технічної грамотності.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: 5/2, 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

ТОРГОВИЙ ПРЕДСТАВНИК КИЇВ, ВОЛИНСЬКА ОБЛ.

Основні вимоги:

  • • досвід в активних продажах;
  • • наявність автомобіля та водійського посвідчення категорії В;
  • • комунікабельність, клієнтоорієнтованість, бажання і вміння продавати;
  • • уміння планувати свою діяльність, самоорганізованість, мобільність.

Функціональні обов’язки:

  • • виконання індивідуальних планів продажу;
  • • відвідування клієнтів згідно з маршрутом;
  • • розширення активної клієнтської бази, укладання угод;
  • • контроль доставки товару та дебіторської заборгованості;
  • • щоденне надання звітів про виконану роботу.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • популярний, конкурентний продукт;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, мобільний зв’язок);
  • • графік роботи: пн-пт 09:00 — 18:00.

  Відправити резюме

ОПЕРАТОР КОНТАКТ-ЦЕНТРУ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи від 1 року;
  • • вища/незакінчена вища освіта;
  • • впевнене володіння MS Office (Word, Excel);
  • • грамотна мова (російська, українська);
  • • стресостійкість, клієнтоорієнтованість, відповідальність;
  • • вітається досвід роботи в call-центрі.

Функціональні обов’язки:

  • • прийом і розподіл вхідних звернень (телефон, пошта, месенджери);
  • • консультація клієнтів з виникаючих питань;
  • • складання звітності.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: пн-пт 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР З СЕРВІСУ ДНІПРО

Основні вимоги:

  • • чоловік, вік 25-50 років;
  • • вища освіта (бажано технічна);
  • • знання принципів роботи техніки;
  • • • комунікабельність, амбітність, технічна грамотність, організаторські здібності.

Функціональні обов’язки:

  • • прийом, оформлення проведення гарантійних і негарантійних ремонтів;
  • • контроль проведення ремонтних робіт;
  • • робота з віддаленими сервісними центрами (і пошук нових);
  • • пошук і закупівля необхідних запасних частин;
  • • консультації клієнтів;
  • • ведення документації.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • своєчасну виплату ЗП;
  • • офіційне оформлення, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР З РЕКЛАМИ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи в закупівлях, взаємодії з постачальниками – від 1 року;
  • • досвід роботи з договорами, ведення супутньої документації;
  • • навички пошуку підрядників, проведення переговорів;
  • • уважність, відповідальність, організованість, уміння відстоювати інтереси компанії.

Функціональні обов’язки:

  • • пошук нових підрядників, проведення переговорів (ціна, строки, якість);
  • • складання ТЗ для підрядників на виготовлення рекламної продукції;
  • • укладання договорів, контроль виконання умов, ведення супутньої документації;
  • • складання рекламацій підрядникам при невідповідності якості виконаних робіт;
  • • контроль залишків на складі реклами;
  • • робота з внутрішньою документацією.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: пн-пт 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

ОПЕРАТОР ІЗ ЗВІРКИ ВЗАЄМОРОЗРАХУНКІВ З КЛІЄНТАМИ

Основні вимоги:

  • • вища освіта;
  • • вітається досвід роботи у call-центрі;
  • • володіння MS Office (Word, Excel) на рівні впевненого користувача;
  • • бажаний досвід роботи з 1С;
  • • впевнене володіння українською мовою (спілкування з клієнтами з Західної України);
  • • стресостійкість, відповідальність, уважність.

Функціональні обов’язки:

  • • контроль дебіторської заборгованості;
  • • звірка дебіторської заборгованості з клієнтами в телефонному режимі;
  • • підписання актів звірок з клієнтами;
  • • складання звітності.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: пн-пт 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

БУХГАЛТЕР

Основні вимоги:

  • • впевнений користувач ПК: Windows, MS Office, Internet, знання 1С (8 версія);
  • • досвід роботи з веденням первинної документації;
  • • досвід ЗЕД;
  • • уважність до деталей, вміння працювати з великим обсягом інформації.

Функціональні обов’язки:

  • • оприбуткування товару в ПО 1С 8;
  • • оприбуткування послуг;
  • • звірка взаєморозрахунків з постачальниками;
  • • формування податкового кредиту з ПДВ;
  • • списання ТМЦ;
  • • прихід і облік ОС, МНМА;
  • • аналіз кредиторської заборгованості;
  • • облік і оформлення товару на ліцензійному складі.

Ми надаємо:

  • • роботу в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • цікаві завдання;
  • • гідний рівень заробітної плати;
  • • офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • • графік роботи: 5/2 з 09:00 до 18:00;
  • • активне корпоративне життя всередині компанії.

  Відправити резюме

ОПЕРАТОР 1С

Основні вимоги:

  • • вища освіта;
  • • бажане знання 1С, MS Office (Word, Excel);
  • • досвід роботи з первинною документацією;
  • • старанність, відповідальність, уважність, скрупульозність.

Функціональні обов’язки:

  • • прийом і обробка замовлень в 1С;
  • • розсилка прайсів і акцій;
  • • ведення документообігу з відвантажень, звірок, актів інвентаризації;
  • • документальний супровід продажів;
  • • контроль якості обслуговування торговими представниками.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • своєчасну виплату ЗП;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖЕР

Основні вимоги:

  • • успішний досвід роботи категорійним менеджером від 1 року;
  • • вища освіта;
  • • знання в області маркетингу, продажів, закупівель;
  • • відмінне знання MS Office (Excel).

Функціональні обов’язки:

  • • управління та контроль ціноутворення;
  • • побудова асортиментної матриці, контроль стратегічного асортименту і лідерів продажів;
  • • участь у визначенні та контроль закупівельної політики;
  • • проведення переговорів з постачальниками;
  • • моніторинг конкурентів.

Ми надаємо:

  • • цікаву роботу, пов’язану з вирішенням складних, амбітних завдань в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • затребуваний, конкурентоспроможний продукт;
  • • дружній колектив і роботу в комфортабельному офісі;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку.

  Відправити резюме

ОПЕРАТОР CALL-ЦЕНТРУ

Основні вимоги:

  • • вільне володіння українською та російською мовами;
  • • здатність до швидкого навчання;
  • • досвід роботи у сфері обслуговування абонентів буде перевагою.

Функціональні обов’язки:

  • • приймати вхідні дзвінки;
  • • консультувати кліентів щодо продуктів та послуг компанії.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: 5/2, 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

СЛЮСАР-РЕМОНТНИК

Основні вимоги:

  • • досвід ремонту тракторів і навісного обладнання;
  • • розглядаємо також молодих спеціалістів без досвіду роботи, але з хорошим розумінням устрою тракторів.

Функціональні обов’язки:

  • • діагностика і ремонт тракторів;
  • • діагностика і ремонт навісного обладнання.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку.

  Відправити резюме