info@amt-ltd.com.ua

0 800 301 400


АКТУАЛЬНІ ВАКАНСІЇ


МЕНЕДЖЕР З НАВЧАННЯ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи на посаді фахівець з навчання, експерт з продажів, від 1 року;
  • • навички публічних виступів, розробки навчального контенту (курси, презентації);
  • • готовність до відряджень (60% робочого часу);
  • • комунікабельність, відповідальність, націленість на результат;
  • • бажання вчитися і розвиватися.

Функціональні обов’язки:

  • • планування навчальних заходів та постановка цілей навчання;
  • • розробка програми та проведення навчання продукту для торговельної команди компанії і торгових команд наших дистриб’юторів;
  • • оцінка проведених заходів, атестація співробітників.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії з можливістю професійного розвитку;
  • • комфортне робоче місце з усім необхідним в форматі open-space;
  • • ринковий рівень заробітної плати;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка та лікарняний.

Відправити резюме

БІЗНЕС-АНАЛІТИК 1С

Основні вимоги:

  • • бажаний досвід роботи на аналогічній посаді, але кандидатів без досвіду також розглядаємо;
  • • вища освіта, фізико-математичний факультет;
  • • добре володіння MS Excel;
  • • аналітичне мислення, відповідальність, уважність, здатність працювати в колективі;
  • • уміння спілкуватися з користувачами.

Функціональні обов’язки:

  • • розробка та впровадження бізнес-процесів в 1С;
  • • написання ТЗ для розробників згідно з побажаннями користувачів;
  • • тестування впроваджених бізнес-процесів;
  • • консультація та підтримка користувачів на всіх етапах впровадження бізнес-процесів.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • графік: пн-пт з 9.00 до 18.00;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ МЕНЕДЖЕР ОДЕСА, ВІННИЦЯ, ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ, ВОЛИНСЬКА ОБЛ.

Основні вимоги:

  • • досвід в активних продажах;
  • • комунікабельність, активна життєва позиція, бажання і вміння продавати;
  • • бажання і вміння продавати;
  • • навички проведення презентацій, вміння переконувати, грамотна мова;
  • • наявність власного авто.

Функціональні обов’язки:

  • • вести переговори з клієнтами;
  • • приймати і обробляти замовлення;
  • • розширювати базу клієнтів;
  • • контролювати доставку товару і дебіторську заборгованість;
  • • розвивати регіон.

Ми надаємо:

  • • роботу в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • • графік роботи: 5/2 з 09:00 до 18:00;
  • • активне корпоративне життя всередині компанії;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, мобільний зв’язок);
  • • навчання за рахунок компанії (тренінги, участь у виставках, семінарах);
  • • маркетингову підтримку (каталоги, зразки, стелажі).

Відправити резюме

РЕКРУТЕР, МЕНЕДЖЕР З ПЕРСОНАЛУ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи рекрутером, HR-менеджером від 1 року;
  • • знання методів пошуку та підбору персоналу;
  • • комунікабельність, відповідальність, націленість на результат;
  • • бажання вчитися і розвиватися.

Функціональні обов’язки:

  • • організація процесу пошуку і підбору персоналу (повний цикл);
  • • проведення заходів з адаптації співробітників;
  • • моніторинг і аналіз ринку праці;
  • • участь в автоматизації процесів рекрутингу та адаптації та складання звітності про результати підбору;
  • • участь в інших проектах HR-відділу.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії з можливістю професійного розвитку;
  • • комфортне робоче місце з усім необхідним в форматі open-space;
  • • ринковий рівень заробітної плати;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00.

  Відправити резюме

ТОРГОВИЙ ПРЕДСТАВНИК КИЇВ, ОДЕСА, ДНІПРО, ЖИТОМИР

Основні вимоги:

  • • комунікабельність, активна життєва позиція;
  • • вітається досвід роботи в продажу сільгосптехніки, електро-бензо техніки;
  • • бажання і вміння продавати;
  • • навички проведення презентацій, вміння переконувати, грамотна мова;
  • • особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, ініціативність;
  • • наявність власного авто.

Функціональні обов’язки:

  • • ведення переговорів з клієнтами;
  • • прийом і обробка замовлень;
  • • розширення бази клієнтів;
  • • контроль доставки товару та дебіторської заборгованості;
  • • розвиток регіону.

Ми надаємо:

  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, мобільний зв’язок);
  • • навчання за рахунок компанії (тренінги, участь у виставках, семінарах);
  • • маркетингову підтримку (каталоги, зразки, стелажі);
  • • офіційне працевлаштування.

  Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР З СЕРВІСУ ДНІПРО

Основні вимоги:

  • • чоловік, вік 25-50 років;
  • • вища освіта (бажано технічна);
  • • знання принципів роботи техніки;
  • • комунікабельність, амбітність, технічна грамотність, організаторські здібності.

Функціональні обов’язки:

  • • прийом, оформлення проведення гарантійних і негарантійних ремонтів;
  • • контроль проведення ремонтних робіт;
  • • робота з віддаленими сервісними центрами (і пошук нових);
  • • пошук і закупівля необхідних запасних частин;
  • • консультації клієнтів;
  • • ведення документації.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • дружній колектив і роботу в комфортабельному офісі;
  • • своєчасну виплату ЗП;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР ЗЭД

Основні вимоги:

  • • бажаний досвід роботи менеджером ЗЕД, але без досвіду також розглядаємо;
  • • уміння вести переговори із закупівель товару, мати уявлення про міжнародну доставку товарів (Інкотермс);
  • • грамотне володіння письмовою та розмовною українською та російською мовами;
  • • рівень знання англійської мови не нижче Intermediate.

Функціональні обов’язки:

  • • взаємодія з постачальниками, ведення переговорів, ділове листування;
  • • координація повного циклу доставки (узгодження умов поставок, дотримання термінів, правильність оформлення документів, врегулювання виникаючих спірних ситуацій);
  • • робота з експедиторськими компаніями, митними документами;
  • • взаємодія з іншими відділами компанії.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: пн-пт 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка та лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку.

  Відправити резюме

МАРКЕТОЛОГ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;
  • • знання інструментів маркетингу, розуміння механіки впровадження маркетингових заходів;
  • • вміння працювати з великим об’ємом інформації;
  • • навички роботи з аналітичними таблицями, побудови графіків, презентацій, формування звітів з продажу;
  • • вміння знаходити, обробляти, аналізувати та структурувати інформацію;
  • • впевнене володіння ПК, MS Office, Google Analytics.

Функціональні обов’язки:

  • • організація і проведення досліджень ринку;
  • • моніторинг і аналіз конкурентів, продукту, бренду;
  • • проведення аналізу на базі даних, отриманих під час досліджень;
  • • організація і проведення проекту «таємний покупець»;
  • • інтерв’ювання клієнтів, клієнтів конкурентів;
  • • збір інформації для складання «портрету клієнта», розуміння цільової аудиторії;
  • • аналіз результатів рекламних кампаній, програм лояльності;
  • • пошук джерел інформації про позицію компанії на ринку;
  • • вивчення споживчих запитів, аналіз динаміки змін.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна).

  Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖІВ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН

Основні вимоги:

  • • виконання плану продажів;
  • • розширення бази клієнтів в сегменті В2В, В2С.

Функціональні обов’язки:

  • • пошук та поповнення клієнтської бази;
  • • вхідні та вихідні дзвінки (В2В, В2С);
  • • оформлення замовлень;
  • • консультування клієнтів щодо товарного асортименту;
  • • підбір альтернативних товарів.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка та лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна).

  Відправити резюме

МАРКЕТОЛОГ-АНАЛІТИК

Основні вимоги:

  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;
  • • знання інструментів маркетингу, розуміння механіки впровадження маркетингових заходів;
  • • вміння працювати з великим об’ємом інформації;
  • • навички роботи з аналітичними таблицями, побудови графіків, презентацій, формування звітів з продажу;
  • • вміння знаходити, обробляти, аналізувати та структурувати інформацію;
  • • впевнене володіння ПК, MS Office, Google Analytics.

Функціональні обов’язки:

  • • організація і проведення досліджень ринку;
  • • моніторинг і аналіз конкурентів, продукту, бренду;
  • • проведення аналізу на базі даних, отриманих під час досліджень;
  • • організація і проведення проекту «таємний покупець»;
  • • інтерв’ювання клієнтів, клієнтів конкурентів;
  • • збір інформації для складання «портрету клієнта», розуміння цільової аудиторії;
  • • аналіз результатів рекламних кампаній, програм лояльності;
  • • пошук джерел інформації про позицію компанії на ринку;
  • • вивчення споживчих запитів, аналіз динаміки змін.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна).

  Відправити резюме

КЕРІВНИК СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ

Основні вимоги:

  • • вища освіта;
  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років, з досвідом управління колективом від 20 осіб;
  • • досвід побудови процесів сервісної служби;
  • • стресостійкість, комунікабельність, бажання рости та розвиватись;
  • • вимогливий до себе, доводить справу до кінця, відповідальний та скрупульозний.

Функціональні обов’язки:

  • • складання стратегічного плану розвитку сервісного центру;
  • • формування мережі сервісних центрів в Україні;
  • • опис процесів з ремонту, обліку, контролю якості ремонтів.
  • • побудова процесів та автоматизація сервісної служби;
  • • координація сервісних та ремонтних робіт;
  • • контроль термінів та якості виконання ремонтів.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна).

  Відправити резюме

YouTube-ФАХІВЕЦЬ

Основні вимоги:

  • • вища освіта;
  • • досвід роботи від 1-го року;
  • • наявність кейсів/портфоліо;
  • • робота з великими обсягами інформації;
  • • аналітичні здібності, креативність;
  • • оперативність у вирішенні термінових завдань.

Функціональні обов’язки:

  • • оптимізація каналів бренду і відеороликів;
  • • генерація ідей по просуванню і поліпшенню youtube-каналів;
  • • налаштування реклами, спрямованої на збільшення показів;
  • • збільшення числа передплатників;
  • • робота з аналітикою YouTube.

Ми пропонуємо:

  • • графік роботи: 5/2, 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і дружній колектив.

  Відправити резюме

ОПЕРАТОР CALL-ЦЕНТРУ

Основні вимоги:

  • • вільне володіння українською та російською мовами;
  • • здатність до швидкого навчання;
  • • досвід роботи у сфері обслуговування абонентів буде перевагою.

Функціональні обов’язки:

  • • приймати вхідні дзвінки;
  • • консультувати кліентів щодо продуктів та послуг компанії.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: 5/2, 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

SMM-МЕНЕДЖЕР

Основні вимоги:

  • • вища освіта;
  • • досвід роботи від 1-го року;
  • • наявність кейсів/портфоліо;
  • • робота з великими обсягами інформації;
  • • аналітичні здібності;
  • • оперативність у вирішенні термінових завдань.

Функціональні обов’язки:

  • • написання та публікація постів;
  • • розробка стратегії і контент-плану;
  • • формування та розробка контенту під ФБ і Інстаграм;
  • • моніторинг тенденцій в SMM;
  • • комунікація з аудиторією в соціальних мережах;
  • • робота з інфлюенсерами, внесення пропозицій по роботі з блогерами, лідерами думок;
  • • налагодження та запуск реклами, настройка пікселів, вільний користувач бізнес менеджера;
  • • звітність за результатами кампаній.

Ми пропонуємо:

  • • графік роботи: 5/2, 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і дружній колектив.

  Відправити резюме

МИТНИЙ ДЕКЛАРАНТ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи в сфері ЗЕД (буде перевагою);
  • • досвід роботи з митними органами;
  • • досвід роботи з великою номенклатурою товарів;
  • • знання митного кодексу, товарної номенклатури ЗЕД;
  • • знання методик визначення митної вартості;
  • • досвід налагодження зв’язків з митними органами;
  • • наявність авто.

Функціональні обов’язки:

  • • митне оформлення на всіх етапах: набір декларації, подача, закриття декларації, проведення оглядів;
  • • підготовка та комплектація необхідних документів для митного оформлення;
  • • заповнення і аналіз документів;
  • • класифікація товарів і аналіз митної вартості;
  • • планування, облік митних платежів;
  • • ведення реєстру документів.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • цікаві задачі;
  • • гідний рівень заробітної плати;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна).

  Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР З РЕКЛАМИ

Основні вимоги:

  • • вища освіта;
  • • досвід роботи від 1-го року;
  • • робота з великими обсягами інформації;
  • • навички роботи в 1С, MS PowerPoint;
  • • аналітичні здібності;
  • • оперативність у вирішенні термінових завдань.

Функціональні обов’язки:

  • • закупівля рекламної продукції (пошук підрядних організацій, робота з наявною базою, оплата рахунків);
  • • ведення процесів виготовлення рекламної продукції під бренди компанії;
  • • прорахунок вартості рекламної продукції, вибір оптимальних пропозицій;
  • • зовнішній і внутрішній документообіг;
  • • контроль якості продукції;
  • • перевірка і проведення рекламацій по товару.

Ми пропонуємо:

  • • графік роботи: 5/2, 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і дружній колектив.

  Відправити резюме

КАТЕГОРІЙНИЙ (PRODUCT) МЕНЕДЖЕР

Основні вимоги:

  • • успішний досвід роботи категорійним або продакт-менеджером від 1 року;
  • • вища освіта;
  • • досвід і навички аналізу ринку, вивчення продукту, пошуку постачальників;
  • • знання в області маркетингу, продажів, закупівель;
  • • відмінне знання ПК, MS Office (Excel).

Функціональні обов’язки:

  • • планування стратегії розвитку категорії;
  • • управління асортиментом, виведення нових продуктів на ринок;
  • • ціноутворення, аналіз залишків, планування закупівель, пошук та переговори з постачальниками;
  • • моніторинг конкурентів.

Ми пропонуємо:

  • • цікаву роботу, пов’язану з вирішенням складних, амбітних завдань в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • затребуваний, конкурентоспроможний продукт;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка та лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку.

  Відправити резюме

SEO-СПЕЦІАЛІСТ

Основні вимоги:

  • • вища освіта;
  • • досвід роботи з різними сервісами WEB-аналітики і аудиту від 1-го року;
  • • робота з великими обсягами інформації;
  • • навички роботи в 1С;
  • • оперативність у вирішенні термінових завдань.

Функціональні обов’язки:

  • • створення стратегії просування, виходячи з конкурентності та ресурсів;
  • • опрацювання семантичного ядра сайтів, сегментування ключів, складання «позначки» і ТЗ для майбутніх сторінок;
  • • ретельний аналіз ТОП і висування гіпотез їх високого ранжирування;
  • • опис вимог до контенту у вигляді ТЗ для копірайтера;
  • • самостійний підбір донорів для закупівлі посилань;
  • • технічний аудит сайтів, виправлення тільки дійсно важливих аспектів;
  • • аналіз ранжирування поточних сторінок і їх переробка при необхідності;
  • • постійний пошук і впровадження нових релевантних ключів;
  • • формування звітів.

Ми пропонуємо:

  • • графік роботи: 5/2, 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і дружній колектив.

  Відправити резюме