info@amt-ltd.com.ua

+38 056 374 89 39

+38 056 374 89 37


АКТУАЛЬНІ ВАКАНСІЇ


БУХГАЛТЕР З ПЕРВИННОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Обов’язкові вимоги:

  • • вища освіта (економіка, фінанси, облік і аудит);
  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;
  • • впевнений користувач ПК (MS Office, 1С, Медок);
  • • навик роботи з первинною документацією, великим об’ємом інформації;
  • • знання законодавства про бухгалтерський облік;
  • • навик обробки банківських виписок;
  • • уважність, акуратність, відповідальність.

Функціональні обов’язки:

  • • збір і обробка первинних документів;
  • • повний супровід операцій з відвантаження товару;
  • • виписка документів: витратні і податкові накладні, ТТН, рахунки-фактури;
  • • обробка банківських виписок;
  • • контроль наявності та правильності первинної документації.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • своєчасну виплату ЗП;
  • • офіційне оформлення, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

Відправити резюме

КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖЕР

Обов’язкові вимоги:

  • • вища освіта;
  • • успішний досвід роботи продакт-менеджером, категорійним менеджером, бренд-менеджером/ маркетологом;
  • • досвід упровадження продукту на ринок;
  • • успішний досвід розробки і реалізації маркетингової стратегії продукту;
  • • відмінне знання ПК, програм MS Office.

Функціональні обов’язки:

  • • планування продажів і контроль виконання;
  • • аналіз товарних запасів (необхідність збільшувати або зменшувати поточні /наступні замовлення);
  • • рекомендації з ціноутворення;
  • • робота з менеджерами по продажах (планування і контроль);
  • • консультації з технічних питань, участь у тестуванні нового асортименту;
  • • участь у розробці і впровадженні на ринок нового продукту, просування;
  • • вивчення потреб клієнтів, участь у переговорах з клієнтами;
  • • щомісячні відрядження до VIP-клієнтам за заздалегідь спланованим графіком;
  • • розробка програм лояльності для клієнтів і роздрібних покупців.

Ми надаємо:

  • • цікаву роботу, пов’язану з вирішенням складних, амбітних завдань в стабільній, відомої на ринку компанії;
  • • затребуваний, конкурентоспроможний продукт;
  • • дружний колектив та роботу в комфортабельному офісі в районі, наближеному до центру (вул. Н. Алексєєнко/колишня Чичеріна);
  • • офіційне оформлення, 24 календарних дні відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку.

  Відправити резюме

ОПЕРАТОР 1С

Обов’язкові вимоги:

  • • вища освіта;
  • • знання 1С, MS Office (Word, Excel), досвідчений користувач ПК;
  • • досвід роботи з первинною документацією;
  • • старанність, відповідальність, уважність до деталей.

Функціональні обов’язки:

  • • прийом і обробка замовлень в 1С;
  • • розсилка прайсів і акцій;
  • • ведення документообігу по відвантаженням, звіркам, актам інвентаризації;
  • • документальний супровід продажів;
  • • контроль якості обслуговування торговими представниками.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • своєчасну виплату ЗП;
  • • офіційне оформлення, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

Відправити резюме

ОПЕРАТОР 1С КИЇВ

Обов’язкові вимоги:

  • • вища освіта;
  • • досвід роботи оператором 1С від 1 року;
  • • досвідчений користувач 1С 8, MS Office;
  • • навички роботи з великим об’ємом інформації;
  • • комунікабельність, уважність, стресостійкість.

Функціональні обов’язки:

  • • введення та обробка замовлень в 1С 8;
  • • робота з первинною документацією;
  • • підписання актів взаєморозрахунків;
  • • документальний супровід відвантаження товару;
  • • облік документації, звітність.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • своєчасну виплату ЗП;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • конкурентний рівень заробітної плати.

  Відправити резюме

ОПЕРАТОР КОНТАКТ-ЦЕНТРУ

Обов’язкові вимоги:

  • • комунікабельність, активність;
  • • вміння спілкуватися в телефоному режимі;
  • • оперативність роботи, уважність до деталей і відповідальність.

Функціональні обов’язки:

  • • прийом вхідних дзвінків;
  • • консультування клієнтів з питань придбання товару;
  • • прийом і обробка замовлень;
  • • продаж додаткових товарів або комплектуючих.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • своєчасну виплату ЗП;
  • • офіційне оформлення, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР ЗЕД

Обов’язкові вимоги:

  • • вищу освіту (бажано за спеціальністю ЗЕД);
  • • досвід роботи в сфері ЗЕД від 1-го року (готові розглянути без досвіду, але зі знанням англійської мови та бажанням працювати в технічній сфері);
  • • знання англійської мови (вище середнього);
  • • знання Інкотермс, морських ліній;
  • • старанність, відповідальність, здатність до навчання, аналітичний склад розуму.

Функціональні обов’язки:

  • • пошук постачальників, ведення переговорів, складання та підписання контрактів з постачальниками;
  • • узгодження ТЗ до техніки;
  • • узгодження дизайну рекламної продукції;
  • • сертифікація техніки;
  • • підготовка документів для митного оформлення вантажів;
  • • контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
  • • претензійна робота (компенсація за невиконання вимог, гарантійні запчастини).

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • своєчасну виплату ЗП;
  • • офіційне оформлення, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме