info@amt-ltd.com.ua

0 800 301 400


АКТУАЛЬНІ ВАКАНСІЇ


ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙНЕР

Основні вимоги:

  • • знання дизайнерських програм Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Indesing;
  • • навички фото обробки (ретушування, колажування);
  • • навички переддрукарської підготовки;
  • • готовність виконати тестове завдання.

Функціональні обов’язки:

  • • розробка дизайну поліграфічної та іншої продукції (банери, каталоги, прайси, сувенірна продукція);
  • • розробка дизайну упаковки.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00;
  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • офіційне оформлення, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

Відправити резюме

АДМІНІСТРАТОР ФІЛІАЛУ ТЕРНОПІЛЬ, ХЕРСОН

Основні вимоги:

  • • досвід роботи оператором 1С або бухгалтером зі схожим функціоналом;
  • • вища/незакінчена вища освіта;
  • • впевнене володіння ПК, MS Office, 1С;
  • • організованість, відповідальність, клієнтоорієнтованість, аналітичне мислення.

Функціональні обов’язки:

  • • своєчасна обробка замовлень клієнтів в 1С;
  • • проведення витратних накладних, вантажних декларацій, ВКО, виставлення платіжок, проведення повернень, переоцінка товару;
  • • взаємодія з торговими представниками: відшкодування витрат, виписка палива, ведення взаєморозрахунків;
  • • формування маршруту для водія-експедитора;
  • • ведення документообігу, обробка/відправка пошти, ведення звітності;
  • • розсилка прайсів і акційних пропозицій клієнтам;
  • • забезпечення життєдіяльності філіалу.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00.

  Відправити резюме

ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ МЕНЕДЖЕР ЖИТОМИРСЬКА ОБЛ., КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛ., ПОЛТАВСЬКА ОБЛ., ОДЕСА

Основні вимоги:

  • • комунікабельність, активна життєва позиція;
  • • вітається досвід роботи в продажу сільгосптехніки;
  • • бажання і вміння продавати;
  • • навички проведення презентацій, вміння переконувати, грамотна мова;
  • • особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, ініціативність;
  • • наявність власного авто.

Функціональні обов’язки:

  • • ведення переговорів з клієнтами;
  • • прийом і обробка замовлень;
  • • розширення бази клієнтів;
  • • контроль доставки товару та дебіторської заборгованості;
  • • розвиток регіону.

Ми надаємо:

  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, мобільний зв’язок);
  • • навчання за рахунок компанії (тренінги, участь у виставках, семінарах);
  • • маркетингову підтримку (каталоги, зразки, стелажі);
  • • офіційне працевлаштування.

Відправити резюме

ТЕХНІЧНИЙ МЕНЕДЖЕР ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ

Основні вимоги:

  • • технічна освіта;
  • • здатність добре розбиратися в технічних характеристиках різноманітної техніки, обладнання;
  • • писемна та технічна грамотність (українська, російська мови);
  • • комунікабельність, клієнтоорієнтованість, вміння пояснювати.

Функціональні обов’язки:

  • • консультація клієнтів по технічним характеристикам продукції;
  • • консультація і навчання інших робітників контакт-центру з технічних питань;
  • • редагування рекламних матеріалів з точки зору технічної грамотності.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: 5/2, 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

ТОРГОВИЙ ПРЕДСТАВНИК ХАРКІВ, НІЖИН, РІВНЕ, ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛ., ВОЛИНСЬКА ОБЛ., ВІННИЦЬКА ОБЛ.

Основні вимоги:

  • • досвід в активних продажах;
  • • наявність автомобіля та водійського посвідчення категорії В;
  • • комунікабельність, клієнтоорієнтованість, бажання і вміння продавати;
  • • уміння планувати свою діяльність, самоорганізованість, мобільність.

Функціональні обов’язки:

  • • виконання індивідуальних планів продажу;
  • • відвідування клієнтів згідно з маршрутом;
  • • розширення активної клієнтської бази, укладання угод;
  • • контроль доставки товару та дебіторської заборгованості;
  • • щоденне надання звітів про виконану роботу.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • популярний, конкурентний продукт;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, мобільний зв’язок);
  • • графік роботи: пн-пт 09:00 — 18:00.

  Відправити резюме

БІЗНЕС-АНАЛІТИК BITRIX24
Основні вимоги:

  • • досвід роботи з Bitrix24: опис бізнес-процесів, адміністрування;
  • • вища освіта технічного напрямку (напр., фізико-математичний факультет);
  • • впевнене володіння MS Excel;
  • • аналітичне мислення, відповідальність, уважність, тактовність, уміння працювати в колективі.

Функціональні обов’язки:

  • • адміністрування Bitrix24;
  • • опис бізнес-процесів, написання ТЗ для підрядників;
  • • комунікація з підрядниками і тестування виконаних робіт;
  • • підключення каналів комунікацій в Bitrix24 (телефонія, месенджери, чат-боти);
  • • навчання користувачів роботі з Bitrix24.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна).

  Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР ЗЭД

Основні вимоги:

  • • бажаний досвід роботи менеджером ЗЕД, але без досвіду також розглядаємо;
  • • уміння вести переговори із закупівель товару, мати уявлення про міжнародну доставку товарів (Інкотермс);
  • • грамотне володіння письмовою та розмовною українською та російською мовами;
  • • рівень знання англійської мови не нижче Intermediate.

Функціональні обов’язки:

  • • взаємодія з постачальниками, ведення переговорів, ділове листування;
  • • координація повного циклу доставки (узгодження умов поставок, дотримання термінів, правильність оформлення документів, врегулювання виникаючих спірних ситуацій);
  • • робота з експедиторськими компаніями, митними документами;
  • • взаємодія з іншими відділами компанії.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: пн-пт 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка та лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку.

  Відправити резюме

КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР, КОПІРАЙТЕР

Основні вимоги:

  • • вміння однаково грамотно писати російською та українською мовами;
  • • впевнене володіння ПК, Word, Excel, Adobe Photoshop (бажано);
  • • уважність до деталей, відповідальність, цілеспрямованість;
  • • бажаний досвід копірайтингу.

Функціональні обов’язки:

  • • створення контенту для сайту: написання текстів, заповнення карток товарів, коригування та доповнення існуючого контенту.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна).

  Відправити резюме

ОПЕРАТОР ІЗ ЗВІРКИ ВЗАЄМОРОЗРАХУНКІВ З КЛІЄНТАМИ

Основні вимоги:

  • • вища освіта;
  • • вітається досвід роботи у call-центрі;
  • • володіння MS Office (Word, Excel) на рівні впевненого користувача;
  • • бажаний досвід роботи з 1С;
  • • впевнене володіння українською мовою (спілкування з клієнтами з Західної України);
  • • стресостійкість, відповідальність, уважність.

Функціональні обов’язки:

  • • контроль дебіторської заборгованості;
  • • звірка дебіторської заборгованості з клієнтами в телефонному режимі;
  • • підписання актів звірок з клієнтами;
  • • складання звітності.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: пн-пт 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

МАРКЕТОЛОГ-АНАЛІТИК

Основні вимоги:

  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;
  • • знання інструментів маркетингу, розуміння механіки впровадження маркетингових заходів;
  • • вміння працювати з великим об’ємом інформації;
  • • навички роботи з аналітичними таблицями, побудови графіків, презентацій, формування звітів з продажу;
  • • вміння знаходити, обробляти, аналізувати та структурувати інформацію;
  • • впевнене володіння ПК, MS Office, Google Analytics.

Функціональні обов’язки:

  • • організація і проведення досліджень ринку;
  • • моніторинг і аналіз конкурентів, продукту, бренду;
  • • проведення аналізу на базі даних, отриманих під час досліджень;
  • • організація і проведення проекту «таємний покупець»;
  • • інтерв’ювання клієнтів, клієнтів конкурентів;
  • • збір інформації для складання «портрету клієнта», розуміння цільової аудиторії;
  • • аналіз результатів рекламних кампаній, програм лояльності;
  • • пошук джерел інформації про позицію компанії на ринку;
  • • вивчення споживчих запитів, аналіз динаміки змін.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна).

  Відправити резюме

КАТЕГОРІЙНИЙ (PRODUCT) МЕНЕДЖЕР

Основні вимоги:

  • • успішний досвід роботи категорійним або продакт-менеджером від 1 року;
  • • вища освіта;
  • • досвід і навички аналізу ринку, вивчення продукту, пошуку постачальників;
  • • знання в області маркетингу, продажів, закупівель;
  • • відмінне знання ПК, MS Office (Excel).

Функціональні обов’язки:

  • • планування стратегії розвитку категорії;
  • • управління асортиментом, виведення нових продуктів на ринок;
  • • ціноутворення, аналіз залишків, планування закупівель, пошук та переговори з постачальниками;
  • • моніторинг конкурентів.

Ми надаємо:

  • • цікаву роботу, пов’язану з вирішенням складних, амбітних завдань в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • затребуваний, конкурентоспроможний продукт;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка та лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку.

  Відправити резюме

ВОДІЙ-ЕКСПЕДИТОР З ВАНТАЖНИМ АВТО ДНІПРО, ТЕРНОПІЛЬ, ОДЕСА, КИЇВ, ХЕРСОН

Основні вимоги:

  • • наявність свого авто типу спринтер з подовженою базою;
  • • досвід роботи водієм-експедитором.

Функціональні обов’язки:

  • • розвозка товару клієнтам по місту і області;
  • • погрузка/вигрузка товару згідно з документами.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • графік ненормований – залежить від кількості маршрутів;
  • • оплачувані паливо і амортизація.

  Відправити резюме

ОПЕРАТОР CALL-ЦЕНТРУ

Основні вимоги:

  • • вільне володіння українською та російською мовами;
  • • здатність до швидкого навчання;
  • • досвід роботи у сфері обслуговування абонентів буде перевагою.

Функціональні обов’язки:

  • • приймати вхідні дзвінки;
  • • консультувати кліентів щодо продуктів та послуг компанії.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: 5/2, 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс, який знаходиться недалеко від центру (вул. Надії Олексієнко / колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

РЕГІОНАЛЬНИЙ МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи в продажах від 2-х років на посадах супервайзер, регіональний менеджер;
  • • високі комунікативні навички;
  • • вміння планувати свою діяльність;
  • • готовність до відряджень;
  • • націленість на результат, стресостійкість, мобільність.

Функціональні обов’язки:

  • • опрацювання нових територій;
  • • пошук додаткових можливостей регіонів;
  • • розробка та впровадження заходів щодо підвищення ефективності роботи філій;
  • • виконання плану продажів;
  • • керівництво торговою командою;
  • • контроль маркетингової активності;
  • • навчання та адаптація нових віддалених співробітників.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • популярний, конкурентний продукт;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • компенсацію амортизації автомобіля, палива та мобільного зв’язку;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку.

  Відправити резюме

МИТНИЙ ДЕКЛАРАНТ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи в сфері ЗЕД (буде перевагою);
  • • досвід роботи з митними органами;
  • • досвід роботи з великою номенклатурою товарів;
  • • знання митного кодексу, товарної номенклатури ЗЕД;
  • • знання методик визначення митної вартості;
  • • досвід налагодження зв’язків з митними органами;
  • • наявність авто.

Функціональні обов’язки:

  • • митне оформлення на всіх етапах: набір декларації, подача, закриття декларації, проведення оглядів;
  • • підготовка та комплектація необхідних документів для митного оформлення;
  • • заповнення і аналіз документів;
  • • класифікація товарів і аналіз митної вартості;
  • • планування, облік митних платежів;
  • • ведення реєстру документів.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • цікаві задачі;
  • • гідний рівень заробітної плати;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна).

  Відправити резюме

БУХГАЛТЕР-ТОВАРОЗНАВЕЦЬ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи від 2-х років на аналогічній посаді (бухгалтер-матеріаліст, товарознавець);
  • • досвід роботи в програмах 1C, Excel;
  • • знання бухгалтерських проводок і принципів їх складання.

Функціональні обов’язки:

  • • ведення обліку руху ТМЦ;
  • • облік і контроль залишків ТМЦ в 1С;
  • • звірка і проведення відвантажень на віддалені склади.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна).

  Відправити резюме

РЕКРУТЕР, МЕНЕДЖЕР З ПЕРСОНАЛУ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи рекрутером, HR-менеджером від 1 року;
  • • знання методів пошуку та підбору персоналу;
  • • комунікабельність, відповідальність, націленість на результат;
  • • бажання вчитися і розвиватися.

Функціональні обов’язки:

  • • організація процесу пошуку і підбору персоналу (повний цикл);
  • • проведення заходів з адаптації співробітників;
  • • моніторинг і аналіз ринку праці;
  • • участь в автоматизації процесів рекрутингу та адаптації та складання звітності про результати підбору;
  • • участь в інших проектах HR-відділу.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії з можливістю професійного розвитку;
  • • комфортне робоче місце з усім необхідним в форматі open-space;
  • • ринковий рівень заробітної плати;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00.

  Відправити резюме

КЕРІВНИК CALL-ЦЕНТРУ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи керівником колл-центру або відділу продажів;
  • • знання технік продажу, розуміння основних систем роботи колл-центру;
  • • організаторські та лідерські якості;
  • • грамотно поставлена мова, високий рівень комунікабельності;
  • • уміння будувати взаємовигідні відносини з партнерами і співробітниками;
  • • володіння навичками організовувати робочий процес в умовах багатозадачності;
  • • досвідчений користувач ПК, досвід роботи в CRM-системах.

Функціональні обов’язки:

  • • оперативне керування співробітниками групи, оцінка ефективності робіт кожного співробітника задля виконання планових показників;
  • • виконання планів продаж груп товарів;
  • • контроль якості телефонного обслуговування клієнтів, розробка та впровадження заходів з метою покращення діяльності підрозділу;
  • • слідкування за виконанням стандартів обслуговування клієнтів;
  • • ведення встановленої звітності.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії з можливістю професійного розвитку;
  • • цікаві та амбітні задачі;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна).

  Відправити резюме

ІНЖЕНЕР ПО РОБОТІ З РЕКЛАМАЦІЯМИ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи зі схожим функціоналом від 2х років (ЗЕД, ВТК, сервісне обслуговування, закупівля запчастин);
  • • технічна освіта, технічна грамотність;
  • • володіння англійською мовою на середньому рівні для ведення переписки з постачальниками;
  • • досвід взаємодії з постачальниками;
  • • впевнене володіння ПК, MS Office, 1С;
  • • досвід роботи з китайськими постачальниками буде перевагою.

Функціональні обов’язки:

  • • систематичний контроль і підвищення товарних і конкурентних якостей продукції, що випускається;
  • • фіксація дефектів поставок (недостача, пересорт, пошкодження);
  • • складання претензій постачальникам;
  • • проведення переговорів з постачальниками за змістом претензій;
  • • робота по зменшенню дефектів поставок.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00.

  Відправити резюме

ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР

Основні вимоги:

  • • вища освіта — «Бухгалтерський облік і аудит»;
  • • досвід роботи головним бухгалтером від 5 років;
  • • досвід управління штатом понад 10 бухгалтерів;
  • • досвідчений користувач ПК (програми MS Office, 1С8, М.Є.Док, КліентБанк);
  • • знання законодавчої бази бухгалтерського та податкового обліку України;
  • • практичне знання всіх ділянок бухгалтерського і податкового обліку, ЗЕД.

Функціональні обов’язки:

  • • організація та контроль ведення всіх ділянок бухгалтерського і податкового обліку декількох компаній;
  • • контроль взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями;
  • • складання та своєчасне подання всіх форм бухгалтерської, податкової, статистичної звітності;
  • • взаємодія з банками (кредитна лінія, овердрафт, депозит);
  • • робота з фондами (пенсійний, соціальне страхування);;
  • • складання через програмне забезпечення «M.Е.Doc» всіх видів бухгалтерської та податкової звітності;
  • • нарахування та виплата заробітної плати, лікарняних, відпусток;
  • • планування та оптимізація оподаткування, контроль сплати податків.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • роботу в професійному, дружньому і злагодженому колективі;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна).

  Відправити резюме

АУДИТОР

Основні вимоги:

  • • досвід роботи на аналогічній посаді в торгових компаніях від 1 року або на посаді супервайзера;
  • • досвід проведення аудитів;
  • • готовність до відряджень (до 80% робочого часу);
  • • наявність автомобіля та водійського посвідчення категорії «В»;
  • • впевнений користувач ПК;
  • • особисті якості: аналітичність, ініціативність, комунікабельність, уважність до деталей.

Функціональні обов’язки:

  • • виїзд на територію і проведення аудиту торговельних точок;
  • • аналіз представленості;
  • • категоризація торгових точок;
  • • підготовка звітності за своїм напрямом.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, моб. зв’язок);
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • роботу в професійному, дружньому і злагодженому колективі.

  Відправити резюме

БУХГАЛТЕР З БАНКІВСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;
  • • вища освіта;
  • • впевнений користувач ПК (MS Office, 1С, Медок);
  • • вміння працювати з первинною документацією, клієнт-банком, ОЗ, великим об’ємом інформації;
  • • знання законодавства про бухгалтерський облік;
  • • навички обробки банківських виписок;
  • • уважність, акуратність, скрупульозність.

Функціональні обов’язки:

  • • здійснення збору і обробки первинних документів;
  • • повний супровід операцій по роботі з банками;
  • • щомісячне формування встановлених форм для банку, зазначених у договорі кредитування;
  • • перевірка наявності договору з постачальниками товарів, послуг;
  • • перевірка коректності оформлення рахунку;
  • • вивантаження виписок з клієнт-банків в 1С, проведення банківської виписки з рознесенням по рахунках бухгалтерського обліку за попередній день;
  • • формування пакету документів для відкриття / закриття розрахункових рахунків, актів звірок;
  • • контроль термінів повернення передоплати за зовнішньоекономічними платіжками, перевірка зовнішньоекономічних документів на відповідність нормам валютного законодавства;
  • • заповнення заявок на отримання позикових коштів;
  • • набір заявок на покупку валюти, підготовка документів для відправлення в банк.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортний офіс за адресою вул. Надії Олексієнко, 70 (колишня Чичеріна).

  Відправити резюме