info@amt-ltd.com.ua

0 800 301 400


АКТУАЛЬНІ ВАКАНСІЇ


СУПЕРВАЙЗЕР М.ЧЕРКАСИ, М.КИЇВ (ЛІВИЙ БЕРЕГ), М.КИЇВ (ПРАВИЙ БЕРЕГ), М. ПОЛТАВА, М.ОДЕСА
Основні вимоги:

  • • досвід в активних продажах;
  • • комунікабельність, клієнтоорієнтованість, бажання і вміння
    продавати;
  • • уміння планувати свою діяльність, самоорганізованість,
    мобільність.

Функціональні обов’язки:

  • • організація та координація роботи торгової команди;
  • • постановка індивідуальних планів та завдань торговельній
    команді, моніторинг та контроль їх виконання;
  • • контроль дебіторської заборгованості;
  • • моніторинг конкурентів;
  • • контроль щоденної роботи торгових представників на маршруті;
  • • проведення спільних візитів з менеджерами з метою навчання та
    контролю, проведення сторчеків з обов’язковою постановкою
    завдань та подальшим контролем їх виконання;
  • • проведення переговорів із клієнтами.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • популярний, конкурентний продукт;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, мобільний зв’язок);
  • • графік роботи: пн.-пт 09:00 — 18:00.

Відправити резюме

ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ МЕНЕДЖЕР ОДЕСЬКА ОБЛ.
Основні вимоги:

  • • досвід в активних продажах;
  • • комунікабельність, клієнтоорієнтованість, бажання і вміння
    продавати;
  • • уміння планувати свою діяльність, самоорганізованість,
    мобільність.

Функціональні обов’язки:

  • • організація якісної дистриб’юції, збільшення частки
    представленості у торгових точках;
  • • контроль дебіторської заборгованості;
  • • розширення активної клієнтської бази.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • популярний, конкурентний продукт;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, мобільний зв’язок);
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • офіційне працевлаштування згідно КЗоТ, оплачувана відпустка,
    оплата лікарняних.

Відправити резюме

ТОРГОВИЙ ПРЕДСТАВНИК, М. РІВНЕ, М.ПОЛТАВА, М.ДНІПРО, М.ЧЕРКАСИ, М.ОДЕСА, М.ЧЕРНГІВ, М.ОДЕСА, М.КИЇВ, М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, М. УМАНЬ, М. ХАРКІВ, М.ВІННИЦЯ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛ., МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛ.
Основні вимоги:

  • • досвід в активних продажах;
  • • комунікабельність, клієнтоорієнтованість, бажання і вміння
    продавати;
  • • уміння планувати свою діяльність, самоорганізованість,
    мобільність.

Функціональні обов’язки:

  • • виконання індивідуальних планів продажу;
  • • відвідування клієнтів згідно з маршрутом;
  • • розширення активної клієнтської бази, укладання угод;
  • • контроль доставки товару та дебіторської заборгованості;
  • • щоденне надання звітів про виконану роботу.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • популярний, конкурентний продукт;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, мобільний зв’язок);
  • • графік роботи: пн.-пт 09:00 — 18:00.

Відправити резюме

БІЗНЕС-АНАЛІТИК 1С
Основні вимоги:

  • • досвід роботи від 1-ого року;
  • • комунікабельність, активність;
  • • націленість на результат, стресостійкість, мобільність.

Функціональні обов’язки:

  • • аналіз вимог, збирання інформації, допомога у формуванні
    завдань;
  • • розробка та впровадження бізнес-процесів;
  • • написання технічних завдань для розробників на вимоги
    користувачів;
  • • розробка та ведення тестової документації, звітів про виконану
    роботу;
  • • тестування програмного забезпечення, повторне тестування,
    тестування після релізу проекту;
  • • допомога у повторному відтворенні помилок, в установці
    причинно-наслідкових зв’язків, пропозиції щодо виправлення та
    покращення функціоналу;
  • • консультування користувачів і підтримка на всіх етапах
    впровадження бізнес-процесів, після його релізу, а також
    допомога в поточних питаннях;
  • • створення, наповнення та ведення бази обліку оргтехніки
    підприємства.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • популярний, конкурентний продукт;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • графік роботи: пн.-пт 09:00 — 18:00.

Відправити резюме

Слюсар-ремонтник (промислові генератори)
Основні вимоги:

  • • знання та досвід роботи з промисловими генераторами;
  • • досвід ремонту дизельних двигунів водяного охолодження.

Функціональні обов’язки:

  • • пуско-налагодження генераторів;
  • • встановлення та підключення;
  • • ремонт промислових генераторів.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • графік роботи: пн.-пт 09:00 — 18:00;
  • • офіційне працевлаштування згідно КЗоТ, оплачувана відпустка,
    оплата лікарняних.

Відправити резюме

SMM-МЕНЕДЖЕР (ВЕДЕННЯ TIK-TOK)
Основні вимоги:

  • • досвід роботи по введенню Tik-Tok — бажано;
  • • креативність;
  • • уміння планувати свою діяльність, самоорганізованість,
    гнучкість.

Функціональні обов’язки:

  • • введення Tik-Tok сторінки;
  • • будування стратегії просування та організація відеозйомки;
  • • комунікація з клієнтами та блогерами;
  • • відслідковування трендів;
  • • введення Telegram та Viber: створення постів, розвиток данних
    мереж, створення розсилок.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • офіційне працевлаштування згідно із КЗоТ, оплачувана
    відпустка, оплата лікарняних;
  • • графік роботи: пн.-пт 09:00 — 18:00.

Відправити резюме

СПЕЦІАЛІСТ З СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Основні вимоги:

  • • цілеспрямованність та комунікабельність;
  • • впевнений користувач ПК, знання пакету MS Office;
  • • вміння аналізувати поставленні задачі;
  • • стресостійкість.

Функціональні обов’язки:

  • • оформлення заявок на ремонт;
  • • контроль проведення ремонту;
  • • консультація клієнтів.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • дружній колектив та роботу в комфортному офісі;
  • • графік роботи: пн.-пт 09:00 — 18:00.;
  • • офіційне працевлаштування згідно із КЗоТ, оплачувана
    відпустка, оплата лікарняних.

Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ
Основні вимоги:

  • • цілеспрямованність та комунікабельність;
  • • впевнений користувач ПК, знання пакету MS Office;
  • • вміння аналізувати поставленні задачі;
  • • стресостійкість.

Функціональні обов’язки:

  • • оформлення заявок на ремонт;
  • • контроль проведення ремонту;
  • • консультація клієнтів.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • дружній колектив та роботу в комфортному офісі;
  • • графік роботи: пн.-пт 09:00 — 18:00;
  • • офіційне працевлаштування згідно із КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних.

Відправити резюме

СЛЮСАР-ЕЛЕКТРОННИК
Основні вимоги до кандидата:

  • • вміння читання електросхем;
  • • серьозність, уважніть до деталей.

Основні функціональні обов’язки:

  • • ремонт електротехніки;
  • • діагностика електро-інструменту.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії на ринку;
  • • офіційне працевлаштування КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних;
  • • зручні інструменти для роботи;
  • • графік роботи: ПН-ПТ 09:00 — 18:00.

Відправити резюме

МАЛЯР М.ТЕРНОПІЛЬ
Вимоги:

  • • знання матеріалів, які треба застосовувати під час підготовки техніки до фарбування;
  • • знання та вміння користуватися приладами та малярними інструментами;
  • • знання правил техніки безпеки.

Функціональні обов’язки:

  • • фарбування, ґрунтовка, шпаклівка (трактори, мототехніка, мотоблоки).

Компанія надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • графік роботи: пн.-пт 08:00 — 17:00;
  • • офіційне працевлаштування згідно КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних;

Відправити резюме

ТЕХНІЧНИЙ ПИСЬМЕННИК
Основні вимоги:

  • • уміння грамотно формулювати та писати технічні тексти;
  • • уміння планувати свою діяльність, самоорганізованість, гнучкість.

Функціональні обов’язки:

  • • підготовка інформації для рекламної продукції;
  • • створення ТЗ для маркування товару;
  • • вичитування інструкцій;
  • • розробка інструкцій з експлуатації машинобудівної продукції, підготовка шаблонів.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • популярний, конкурентний продукт;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • офіційне працевлаштування згідно із КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних;
  • • графік роботи: пн.-пт 09:00 — 18:00.

Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР ЗЕД
Основні вимоги:

  • • досвід роботи менеджером ЗЕД, менеджером із закупівель (імпорт);
  • • вміння вести переговори із постачальниками;
  • • рівень знання англійської не нижче Intermediate;
  • • досвід роботи митним декларантом;
  • • загальне розуміння процесу закупівель та Incoterms.

Функціональні обов’язки:

  • • пошук та ведення переговорів із постачальниками;
  • • контроль здійснення замовлення на всіх проміжних процесах (підтвердження зовнішності товару, дизайну товару, контроль виконання всіх запитів, контроль своєчасного відвантаження товару);
  • • планування найкращого відвантаження товару за терміном, обсягом завантаження.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • популярний, конкурентний продукт;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • офіційне працевлаштування згідно із КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних;
  • • графік роботи: пн.-пт 09:00 — 18:00.

Відправити резюме

ВОДІЙ-ЕКСПЕДИТОР НА ВЛАСНОМУ ВАНТАЖНОМУ АВТО М.ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Основні вимоги:

  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;
  • • власне вантажне, суцільнометалеве авто, від 2х до 3х тон.;
  • • комунікабельність, стресостійкість;
  • • уважність та відповідальність;
  • • вміння працювати з великим об’ємом інформації.

Функціональні обов’язки:

  • • доставка товару компанії по маршрутним листам;
  • • заповнення супровідної документації;
  • • організовувати роботу з завантаження та розвантаження;
  • • стежить за збереженням цілісності вантажа під час транспортування.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • графік роботи:залежить від маршрута, що складається на день;
  • • оплату амортизації та пального;
  • • офіційне працевлаштування згідно КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних.

Відправити резюме

КЕРІВНИК НАПРЯМКУ (СЕРВІС)
Основні вимоги:

  • • вища освіта (бажано технічна);
  • • висока технічна компетентність;
  • • досвід у розробці та впровадженні стратегій підтримки клієнтів від 2-х років;
  • • добре розвинені лідерські та комуникативні навички;
  • • висока відповідальність та орієнтація на результат;
  • • високі управлінські та організаторські здібності;
  • • впевнений користувач ПК: MS Office, 1С.

Ми підготували цікавий функціонал:

  • • розробка та впровадження стратегії підтримки клієнтів;
  • • організація роботи Сервісного центру та створення бізнес-процесів;
  • • керування командою сервісних та технічних спеціалістів;
  • • забезпечення надійної та ефективної роботи сервісного відділу;
  • • впровадження нових технологій та підходів у роботі відділу;
  • • планування та організація робіт з обслуговування та ремонту товару;
  • • керування вхідним/вихідним потоком сервісних подій;
  • • контроль термінів та якості виконуваних ремонтів;
  • • контроль якості робіт сервісних та технічних спеціалістів;
  • • упорядкування звітності для партнерів СЦ;
  • • забезпечення виконання планових показників ефективності діяльності;
  • • проведення переговорів з партнерами;
  • • загальний контроль діяльності СЦ.

Ми пропонуємо:

  • • цікаву та динамічну роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • маштабні проекти та цікаві задачі;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • конкурентноспроможну заробітну плату та преміальну систему;
  • • офіційне працевлаштування згідно із КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних;
  • • графік роботи: пн.-пт 09:00 — 18:00.

Відправити резюме

КЕРІВНИК КАТЕГОРІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ
Основні вимоги:

  • • досвід роботи у напрямках закупівель,ЗЕД, логістики від 5 років;
  • • вміння працювати з великим об’ємом інформації;
  • • знання методів і стратегій ціноутворення; вміння планувати, прогнозувати, аналізувати ринок;
  • • вміння формувати комерційні пропозиції та працювати з договорами купівлі-продажу;
  • • успішний досвід створення взаємовигідних відносин з ключовими постачальниками;
  • • відмінне володіння ПК, програмами 1С та Excel (робота зі зведеними таблицями, формулами, макросами);
  • • вища освіта (економічна, фінансова, технічна, маркетингова);
  • • уважність та відповідальність.

Особисті якості:

  • • аналітичне мислення, уважність до деталей, системність в роботі;
  • • комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість;
  • • вміння працювати в команді та мислити нестандартно у складних ситуаціях.

Функціональні обов’язки:

  • • аналіз конкурентного середовища за категоріями на ринку;
  • • складання асортиментної матриці. Розробка унікальних властивостей товару;
  • • планування стратегії реалізації. (Канали збуту, торгова команда, позиціонування бренду);
  • • пошук постачальників. За якістю та властивостями товару, за вартістю, за умовами оплати, за умовами гарантійного забезпечення, за термінами виробництва, за іншими умовами співробітництва;
  • • складання річного бюджету (планування реалізації, закупівлі, валового доходу);
  • • контроль за термінами виробництва, доставки та митного оформлення;
  • • перевірка якості товару. Ціноутворення, підготовка презентацій, навчання торгової команди;
  • • робота з постачальниками з рекламації;
  • • контроль за виконанням планів з продажу. Стимулювання збуту (запуск рекламних та промо акцій, організація розпродажів);
  • • впровадження заходів , щодо збільшення оборотності товарних запасів. Своєчасне розміщення замовлень. Робота з неліквідного товару. Робота із бракованим товаром;
  • • ведення взаєморозрахунків із постачальниками;
  • • розширення асортименту товару. Розробка, залучення нових товарних категорій;
  • • аналітична робота з асортиментом товарних залишків на складах компанії.

Ми пропонуємо:

  • • цікаву та динамічну роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • роботу з популярним, конкурентним продуктом;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • можливість впливати на свій дохід;
  • • професійне зростання;
  • • офіційне працевлаштування згідно із КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних;
  • • графік роботи: пн.-пт 09:00 — 18:00.

Відправити резюме

ФІНАНСОВИЙ АУДИТОР
Основні вимоги:

  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;
  • • відмінне володіння ПК, програмами 1С та Excel;
  • • вища освіта (економічна, фінансова);
  • • вміння працювати з великим об’ємом інформації.

Особисті якості:

  • • аналітичне мислення, уважність до деталей, системність в роботі;
  • • комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість;
  • • вміння працювати в команді та мислити нестандартно у складних ситуаціях.

Функціональні обов’язки:

  • • аналіз фінансових операцій компанії;
  • • моніторинг транзакцій з метою виявлення нецільового та неефективного використання коштів;
  • • перевірка доцільності та обгрунтованості витрат;
  • • розробка рекомендації, щодо оптимизаціі та зменшення витрат компанії.

Ми пропонуємо:

  • • цікаву та динамічну роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • професійне зростання;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • офіційне працевлаштування згідно із КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних;
  • • професійне зростання;
  • • графік роботи: пн.-пт 09:00 — 18:00.

Відправити резюме

КОНТРОЛЕР ВТК М.ТЕРНОПІЛЬ
Основні вимоги:

  • • вміння читати та розуміти технічну документацію та креслення;
  • • навички користування мерительними інстурментами;
  • • уважність та відповідальність;
  • • технічна освіта (бажано);
  • • знання программ 1С, Бітрікс (бажано).

Функціональні обов’язки:

  • • перевірка технічного стану та комплектності готової продукції;
  • • виконання вимірювань та перевірок відповідно до встановлених стандартів;
  • • перевірка відповідності з номінальними розмірами у технічній документації готової продукції;
  • • прийняття рішень про придатність готової продукції до подальшого використання;
  • • взаємодія з суміжними підрозділами, щодо вирішення виявлених проблем;
  • • можливе відрядження у м. Дніпро для навчання.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • своєчасну виплату заробітньої плати -2 рази на місяць;
  • • 24 календарні дні відпустки, оплату лікарняних;
  • • офіційне працевлаштування;
  • • графік роботи:Пн-Пт.

Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР З ПЕРСОНАЛУ М. ТЕРНОПІЛЬ

Місце роботи: Тернопіль, вул.Текстильна, 18

Основні вимоги:

  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;
  • • гарні комунікативні навички;
  • • впевнений користувач ПК;
  • • високий рівень самоорганізації, націленість на результат, відповідальність;
  • • бажання працювати та розвиватися в HR-сфері.

Функціональні обов’язки:

  • • активний пошук кандидатів на різні посади в компанії;
  • • управління повним циклом закриття вакансій (відбір резюме / проведення телефонних інтерв’ю / співбесіди в офісі);
  • • супровід та адаптація нових співробітників (своєчасне отримання зворотного зв’язку від нового співробітника та його керівника);
  • • участь у процесі оформлення, переведення та звільнення працівників;
  • • координація внутрішньої комунікації та співпраця з різними відділами компанії;
  • • підготовка встановленої звітності;
  • • підтримка і розвиток корпоративної культури.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • конкурентну ЗП з виплатою 2 рази на місяць;
  • • офіційне працевлаштування;
  • • графік роботи 5/2 (8 годин);
  • • професійне зростання.

Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР З ПЕРСОНАЛУ М. ДНІПРО

Місце роботи: Дніпро, вул Птича, 1

Основні вимоги:

  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;
  • • гарні комунікативні навички;
  • • впевнений користувач ПК;
  • • високий рівень самоорганізації, націленість на результат, відповідальність;
  • • бажання працювати та розвиватися в HR-сфері.

Функціональні обов’язки:

  • • активний пошук кандидатів на різні посади в компанії;
  • • управління повним циклом закриття вакансій (відбір резюме / проведення телефонних інтерв’ю / співбесіди в офісі);
  • • супровід та адаптація нових співробітників (своєчасне отримання зворотного зв’язку від нового співробітника та його керівника);
  • • участь у процесі оформлення, переведення та звільнення працівників;
  • • участь у процесі обліку і табелювання робочого часу працівників, складання графіків змінності;
  • • координація внутрішньої комунікації та співпраця з різними відділами компанії;
  • • підготовка встановленої звітності;
  • • підтримка і розвиток корпоративної культури.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • конкурентну ЗП з виплатою 2 рази на місяць;
  • • офіційне працевлаштування;
  • • графік роботи 5/2 (8 годин);
  • • організований трансфер від компані.

Відправити резюме

РЕГІОНАЛЬНИЙ МЕНЕДЖЕР (РЕГІОНИ ПІВДЕНЬ, ЗАХІД)
Основні вимоги:

  • • досвід в активних продажах;
  • • комунікабельність, клієнтоорієнтованість, бажання і вміння продавати;
  • • уміння планувати свою діяльність, самоорганізованість, мобільність.

Функціональні обов’язки:

  • • управління територіальними менеджерами;
  • • організація якісної дистриб’юції, збільшення частки представленості у торгових точках;
  • • контроль дебіторської заборгованості;
  • • робота з ключовими клієнтами та розширення активної клієнтської бази.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • популярний, конкурентний продукт;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, мобільний зв’язок);
  • • офіційне працевлаштування;
  • • можливості для професійного розвитку.

Відправити резюме

ЕКСПЕДИТОР М.ВІННИЦЯ
Основні вимоги:

  • • Досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді;
  • • Гарна фізична форма;
  • • Високий рівень відповідальності;
  • • Активність та енергійність;

Функціональні обов’язки:

  • • доставка разом із водієм, згідно маршруту;
  • • відвантаження товару клієнтам;
  • • збір коштів у клієнтів;
  • • контроль правильності оформлення товаросупровідної документації.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • офіційне працевлаштування згідно із КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних.

Відправити резюме

КОМІРНИК
Основні вимоги:

  • • комунікабельність, самоорганізованість та мобільність;
  • • бажання опанувати нову професію;
  • • базові знання 1С;
  • • готовність до плідної праці;
  • • досвід на аналогічній посаді від 1 року.

Функціональні обов’язки:

  • • прийом товару;
  • • видача товару на ремонт та повернення;
  • • проведення документів у 1С;
  • • комплектація поштових відправлень.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • офіційне працевлаштування по КЗоТ;
  • • графік роботи: пн.-пт 09:00 — 18:00.

Відправити резюме

АДМІНІСТРАТОР АВТОСАЛОНУ
Основні вимоги:

  • • комунікабельність, клієнтоорієнтованість;
  • • увага до деталей, відповідальність, самоорганізованість;
  • • впевненний користувач ПК (вміння працювати в 1С буде перевагою).

Функціональні обов’язки:

  • • зустріч гостей автосалону та надання первинної інформації;
  • • робота зі вхідними/вихідними телефонними звереннями;
  • • ведення первинної документації та надання звітності керівництву;
  • • забезпечення життєдіяльності автосалону.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії на ринку;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • офіційне працевлаштування КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних;
  • • графік роботи: 09:00 — 18:00;
  • • місце роботи: м.Дніпро, вул.Аеропортівська 15.

Відправити резюме

ОПЕРАТОР КОНТАКТ-ЦЕНТРУ
Вимоги до кандидата:

  • • стресостійкість;
  • • виконавчість;
  • • комунікабельність;
  • • вміння коректної мови;
  • • вміння працювати у команді.

Основні обов’язки:

  • • прийняття вхідних дзвінків та здійснення вихідних дзвінків;
  • • робота в чаті (спілкування клієнтом у чаті);
  • • оформлення замовлень ;
  • • консультування клієнтів по товарному асортименту;
  • • підбір альтернативних товарів та підтримка комунікації з іншими підрозділами.

Що ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії на ринку;
  • • дружній колектив та роботу в комфортному офіс;
  • • графік роботи: ПН-ПТ 09:00 — 18:00;
  • • офіційне працевлаштування КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних.

Відправити резюме

СЛЮСАР-РЕМОНТНИК
Основні вимоги:

  • • знання та досвід роботи з промисловими генераторами;
  • • наявність авто та готовність використовувати його для роботи.

Основні обов’язки:

  • • пуско-налагодження генераторів;
  • • встановлення та підключення;
  • • ремонт промислових генераторів.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії на ринку;
  • • офіційне працевлаштування КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних;
  • • зручні інструменти для роботи;
  • • графік роботи: ПН-ПТ 09:00 — 18:00.

Відправити резюме

СЛЮСАР-КОМПЛЕКТУВАЛЬНИК (2-4 РОЗРЯД)
Вимоги:

  • • розуміння послідовності складання, знання технічних особливостей складання техніки;
  • • увага до деталей;
  • • знання та вміння користуватися приладами та слюсарним інструментом.

Функціональні обов’язки:

  • • складання нової техніки з машинокомплектів.

Компанія пропонує:

  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • своєчасно виплата заробітньої плати 2 рази на місяць;
  • • організований трансфер від компанії;
  • • графік роботи: ПН-ПТ 09:00 — 18:00;
  • • офіційне працевлаштування згідно КЗоТ, оплачувана відпустка, оплата лікарняних.

Відправити резюме