info@amt-ltd.com.ua

0 800 301 400


АКТУАЛЬНІ ВАКАНСІЇ


АНАЛІТИК-КООРДИНАТОР ПРОДАЖІВ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи від 1 року у аналітиці комерційного відділу;
  • • знання програм 1С, Excel на рівні (ВПР, Звід таблиць);
  • • увага до деталей, навички роботи з великими обсягами інформації, комунікабельність.

Функціональні обов’язки:

  • • консолідація та зведення даних відділу продажів;
  • • моніторинг необхідних показників по ринку (інформація щодо конкурентів, контроль за дотриманням умов щодо клієнтів тощо);
  • • інформування клієнтів та співробітників відділу продажів про зміни в умовах співпраці.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового росту;
  • • забезпечення необхідними ресурсами задля досягнення результату;
  • • комфортні умови праці, офіс неподалік центру (вул. Надії Алексєєнко/колишня Чичеріна);
  • • графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарні дні відпустки, оплату лікарняних.

Відправити резюме

ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ МЕНЕДЖЕР ЗАПОРІЖЖЯ

Основні вимоги:

  • • досвід в активних продажах;
  • • комунікабельність, активна життєва позиція, бажання і вміння продавати;
  • • бажання і вміння продавати;
  • • навички проведення презентацій, вміння переконувати, грамотна мова;
  • • наявність власного авто.

Функціональні обов’язки:

  • • вести переговори з клієнтами;
  • • приймати і обробляти замовлення;
  • • розширювати базу клієнтів;
  • • контролювати доставку товару і дебіторську заборгованість;
  • • розвивати регіон.

Ми надаємо:

  • • роботу в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання;
  • • забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату;
  • • офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • • графік роботи: 5/2 з 09:00 до 18:00;
  • • активне корпоративне життя всередині компанії;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, мобільний зв’язок);
  • • навчання за рахунок компанії (тренінги, участь у виставках, семінарах);
  • • маркетингову підтримку (каталоги, зразки, стелажі).

Відправити резюме

ТОРГОВИЙ ПРЕДСТАВНИК КИЇВ, ДНІПРО, ХЕРСОН, ТЕРНОПІЛЬ, ІВАНО-ФРАНКІВСЬК

Основні вимоги:

  • • комунікабельність, активна життєва позиція;
  • • вітається досвід роботи в продажу сільгосптехніки, електро-бензо техніки;
  • • бажання і вміння продавати;
  • • навички проведення презентацій, вміння переконувати, грамотна мова;
  • • особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, ініціативність;
  • • наявність власного авто.

Функціональні обов’язки:

  • • ведення переговорів з клієнтами;
  • • прийом і обробка замовлень;
  • • розширення бази клієнтів;
  • • контроль доставки товару та дебіторської заборгованості;
  • • розвиток регіону.

Ми надаємо:

  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • компенсаційний пакет (паливо, амортизація, мобільний зв’язок);
  • • навчання за рахунок компанії (тренінги, участь у виставках, семінарах);
  • • маркетингову підтримку (каталоги, зразки, стелажі);
  • • офіційне працевлаштування.

  Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР З СЕРВІСУ ДНІПРО

Основні вимоги:

  • • чоловік, вік 25-50 років;
  • • вища освіта (бажано технічна);
  • • знання принципів роботи техніки;
  • • комунікабельність, амбітність, технічна грамотність, організаторські здібності.

Функціональні обов’язки:

  • • прийом, оформлення проведення гарантійних і негарантійних ремонтів;
  • • контроль проведення ремонтних робіт;
  • • робота з віддаленими сервісними центрами (і пошук нових);
  • • пошук і закупівля необхідних запасних частин;
  • • консультації клієнтів;
  • • ведення документації.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • дружній колектив і роботу в комфортабельному офісі;
  • • своєчасну виплату ЗП;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарних дня відпустки, оплату лікарняних;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • сильну команду і разом з тим дружній колектив.

  Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР ЗЕД

Основні вимоги:

  • • бажаний досвід роботи менеджером ЗЕД, але без досвіду також розглядаємо;
  • • уміння вести переговори із закупівель товару, мати уявлення про міжнародну доставку товарів (Інкотермс);
  • • грамотне володіння письмовою та розмовною українською та російською мовами;
  • • рівень знання англійської мови не нижче Intermediate.

Функціональні обов’язки:

  • • взаємодія з постачальниками, ведення переговорів, ділове листування;
  • • координація повного циклу доставки (узгодження умов поставок, дотримання термінів, правильність оформлення документів, врегулювання виникаючих спірних ситуацій);
  • • робота з експедиторськими компаніями, митними документами;
  • • взаємодія з іншими відділами компанії.

Ми надаємо:

  • • графік роботи: пн-пт 09:00 — 18:00;
  • • роботу в стабільній та відомій на ринку компанії;
  • • комфортні умови праці, офіс неподалік центру (вул. Надії Алексєєнко/колишня Чичеріна);
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка та лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку.

  Відправити резюме

МАРКЕТОЛОГ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;
  • • знання інструментів маркетингу, розуміння механіки впровадження маркетингових заходів;
  • • вміння працювати з великим об’ємом інформації;
  • • навички роботи з аналітичними таблицями, побудови графіків, презентацій, формування звітів з продажу;
  • • вміння знаходити, обробляти, аналізувати та структурувати інформацію;
  • • впевнене володіння ПК, MS Office, Google Analytics.

Функціональні обов’язки:

  • • організація і проведення досліджень ринку;
  • • моніторинг і аналіз конкурентів, продукту, бренду;
  • • проведення аналізу на базі даних, отриманих під час досліджень;
  • • організація і проведення проекту «таємний покупець»;
  • • інтерв’ювання клієнтів, клієнтів конкурентів;
  • • збір інформації для складання «портрету клієнта», розуміння цільової аудиторії;
  • • аналіз результатів рекламних кампаній, програм лояльності;
  • • пошук джерел інформації про позицію компанії на ринку;
  • • вивчення споживчих запитів, аналіз динаміки змін.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • комфортні умови праці, офіс неподалік центру (вул. Надії Алексєєнко/колишня Чичеріна).

  Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ

Основні вимоги:

  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;
  • • відповідальність;
  • • вміння працювати з великими обсягами інформації.

Функціональні обов’язки:

  • • комунікація з дилерами та продавцями щодо умов програм;
  • • комунікація з торговим персоналом щодо умов програми;
  • • контроль залишків рекламної продукції;
  • • підготовка макетів різної рекламної продукції, комунікація з дизайнерами та замовником;
  • • надання необхідної звітності.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового росту;
  • • забезпечення необхідними ресурсами задля досягнення результату;
  • • комфортні умови праці, офіс неподалік центру (вул. Надії Алексєєнко/колишня Чичеріна);
  • • графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарні дні відпустки, оплату лікарняних.

  Відправити резюме

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ (ІНТЕРНЕТ ВІДДІЛ)

Основні вимоги:

  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років;
  • • націленість на результат та відповідальність;
  • • знання основ інтернет-просування.

Функціональні обов’язки:

  • • аналіз інтернет простору за групами товарів, визначення потенційних клієнтів;
  • • залучення нових клієнтів та розвиток існуючих;
  • • проведення переговорів із новими клієнтами;
  • • контроль дебіторської заборгованості;
  • • контроль за виконанням планів продажу;
  • • збільшення представленості та впізнаваності брендів на інтернет-майданчиках.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового росту;
  • • забезпечення необхідними ресурсами задля досягнення результату;
  • • комфортні умови праці, офіс неподалік центру (вул. Надії Алексєєнко/колишня Чичеріна);
  • • графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарні дні відпустки, оплату лікарняних.

  Відправити резюме

РЕГІОНАЛЬНИЙ МЕНЕДЖЕР З ПЕРСОНАЛУ КИЇВ, ЛЬВІВ, ІВАНО-ФРАНКІВСЬК

Основні вимоги:

  • • досвід роботи рекрутером, HR-менеджером від 1 року;
  • • знання методів пошуку та підбору персоналу;
  • • комунікабельність, відповідальність, націленість на результат;
  • • бажання вчитися і розвиватися.

Функціональні обов’язки:

  • • організація процесу пошуку і підбору персоналу (повний цикл);
  • • проведення заходів з адаптації співробітників;
  • • моніторинг і аналіз ринку праці;
  • • участь в автоматизації процесів рекрутингу та адаптації та складання звітності про результати підбору;
  • • участь в інших проектах HR-відділу.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії з можливістю професійного розвитку;
  • • комфортне робоче місце з усім необхідним в форматі open-space;
  • • ринковий рівень заробітної плати;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00.

  Відправити резюме

ВАНТАЖНИК

Основні вимоги:

  • • чоловік до 45 років;
  • • здоровий, фізично розвинений, без шкідливих звичок.

Функціональні обов’язки:

  • • виконання вантажно-розвантажувальних робіт.

Ми надаємо:

  • • роботу в стабільній та відомій компанії;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • графік роботи: пн-пт 9.00−18.00;
  • • місце роботи за адресою вул. Пташина, 1.

  Відправити резюме

ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙНЕР

Основні вимоги:

  • • знання дизайнерських програм Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Indesing;
  • • навички фото обробки (ретушування, колажування);
  • • навички переддрукарської підготовки;
  • • готовність виконати тестове завдання.

Функціональні обов’язки:

  • • розробка дизайну поліграфічної та іншої продукції (банери, каталоги, прайси, сувенірна продукція);
  • • розробка дизайну упаковки.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового росту;
  • • забезпечення необхідними ресурсами задля досягнення результату;
  • • комфортні умови праці, офіс неподалік центру (вул. Надії Алексєєнко/колишня Чичеріна);
  • • графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарні дні відпустки, оплату лікарняних.

  Відправити резюме

СУПЕРВАЙЗЕР ОДЕСА

Основні вимоги:

  • • наявність автомобіля та водійського посвідчення категорії В;
  • • досвід роботи на аналогічній посаді від 1-ого року;
  • • досвід управління торговою командою;
  • • уміння планувати свою діяльність та діяльність торгової команди;
  • • готовність до активної роботи «в полях», відряджень;
  • • націленість на результат, стресостійкість, мобільність.

Функціональні обов’язки:

  • • організація роботи торгової команди на ввіреній території;
  • • навчання та контроль торгових представників, побудова маршрутів;
  • • виконання планів продажів, контроль дебіторської заборгованості;
  • • моніторинг та аналіз ринку;
  • • пошук додаткових можливостей, опрацювання нових територій.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в стабільній, відомій на ринку компанії;
  • • популярний, конкурентний продукт;
  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • компенсацію амортизації автомобіля, палива та мобільного зв’язку;
  • • офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка і лікарняний;
  • • можливості для професійного розвитку.

  Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР ІЗ ЗАКУПІВЕЛЬ (ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН)

Основні вимоги:

  • • досвід проведення переговорів;
  • • відповідальність;
  • • вміння працювати з великими обсягами інформації.

Функціональні обов’язки:

  • • підписання договорів із постачальниками;
  • • закупівля товарів за завданням категорійного менеджера;
  • • перевірка взаєморозрахунків із контрагентами та клієнтами.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового росту;
  • • забезпечення необхідними ресурсами задля досягнення результату;
  • • комфортні умови праці, офіс неподалік центру (вул. Надії Алексєєнко/колишня Чичеріна);
  • • графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарні дні відпустки, оплату лікарняних.

  Відправити резюме

БУХГАЛТЕР З ПЕРВИННОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Особливості посади:

  • • робота з великими обсягами інформації;
  • • навички роботи в 1С;
  • • вміння розуміти та читати первинні документи;
  • • оперативність у вирішенні термінових завдань.

Функціональні обов’язки:

  • • складання правильних первинних документів на відвантаження товару;
  • • правильне та своєчасне проведення операцій у програмі 1С 8;
  • • дотримання всіх норм чинного законодавства.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового росту;
  • • забезпечення необхідними ресурсами задля досягнення результату;
  • • комфортні умови праці, офіс неподалік центру (вул. Надії Алексєєнко/колишня Чичеріна);
  • • графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарні дні відпустки, оплату лікарняних.

  Відправити резюме

МЕНЕДЖЕР З ПОСТАЧАННЯ

Особливості посади:

  • • робота з великими обсягами інформації;
  • • навички роботи в 1С;
  • • оперативність у вирішенні термінових завдань.

Функціональні обов’язки:

  • • виконання закупівель: комунікація з постачальниками, моніторинг цін, постачання замовлень власним транспортом (за умови самовивезення);
  • • забезпечення документообігу;
  • • укладання договорів із постачальниками.

Ми пропонуємо:

  • • роботу в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового росту;
  • • забезпечення необхідними ресурсами задля досягнення результату;
  • • комфортні умови праці, офіс неподалік центру (вул. Надії Алексєєнко/колишня Чичеріна);
  • • графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарні дні відпустки, оплату лікарняних.

  Відправити резюме

ЮРИСТ

Особливості посади:

  • • бажано у процесі отримання адвокатського свідоцтва чи наявності свідоцтва.

На вас очікують наступні завдання:

  • • договори: експертиза, складання протоколів розбіжностей;
  • • претензійно-позовна робота, підготовка правових висновків;
  • • забезпечення юридичного супроводження перевірок підприємств Компанії;
  • • підготовка відповідей на запити, скарги, заперечення;
  • • копроративні права (ТОВ/ФОП).

Ми пропонуємо:

  • • роботу в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового росту;
  • • забезпечення необхідними ресурсами задля досягнення результату;
  • • комфортні умови праці, офіс неподалік центру (вул. Надії Алексєєнко/колишня Чичеріна);
  • • графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00;
  • • офіційне працевлаштування, 24 календарні дні відпустки, оплату лікарняних.

  Відправити резюме

СЛЮСАР-ЗБИРАЛЬНИК (С\Г ТЕХНІКА)

Основні вимоги:

  • • знання влаштування сільгосптехніки: трактори, мотоблоки, навісне обладнання;
  • • бажаний досвід роботи із сільгосптехнікою;
  • • працьовитість, відповідальність, цілеспрямованість та старанність.

Функціональні обов’язки:

  • • виконання слюсарних робіт зі збирання міні-сільгосптехніки та тракторів;
  • • виконання робіт з налаштування та регулювання механізмів трактора.

Ми пропонуємо:

  • • зарплата вчасно 2 рази на місяць, перегляд 2 рази на рік;
  • • зручні інструменти для збирання;
  • • 24 календарні дні відпустки, оплату лікарняних;
  • • офіційне оформлення;
  • • безкоштовне харчування;
  • • можливість додаткового заробітку;
  • • доставку службовим транспортом на роботу та з роботи (місцерозташування вул. Пташина 1);
  • • графік роботи 5/2 (8 годин)

  Відправити резюме

КОМІРНИК

Що ми пропонуємо:

  • • конкурентний рівень заробітної плати;
  • • офіційне працевлаштування з першого дня, соціальний пакет, лікарняні;
  • • інструменти виконання поставлених завдань;
  • • професійний та кар’єрний ріст;
  • • роботу на складі, п’ятиденний робочий тиждень, пн-пт з 9 до 18:00.

Що ви будете робити:

  • • прийом та надсилання пошти;
  • • забезпечення роботи менеджерів із поштовими відправленнями.

Що ми очікуємо від Вас:

  • • впевнене користування смартфоном;
  • • фізично здоровий;
  • • без шкідливих звичок.

  Відправити резюме

ПРИБИРАЛЬНИЦЯ НА СКЛАД ТЕХНІКИ

Особливості вакансії:

  • • графік роботи: з 9 до 18.00, через день (неповна зайнятість);
  • • до обов’язків входить прибирання побутових та службових приміщень складу.

Ми пропонуємо:

  • • розвезення;
  • • обід за рахунок компанії;
  • • офіційне працевлаштування.

  Відправити резюме