info@amt-ltd.com.ua

+38 0563 748 936

Алеся Скляр: «Чуємо кожного — змінюємося на краще!»

Comments (0) Життя компанії

Директор з маркетингу великої компанії — це серйозна відповідальність. Він завжди знаходиться «між»: амбітними завданнями і — недостатністю ресурсів, масштабними ідеями і — узгодженістю підрозділів, очікуваннями топ-менеджменту і — потребами клієнтів. Критикувати або хвалити його можна скільки завгодно. Але об’єктивним маркером його роботи служать якраз проведені маркетингові заходи.

Керівник відділу маркетингу АМТ ТРЕЙД

Алеся Скляр — менше року на посаді керівника відділу маркетингу АМТ ТРЕЙД.
Незважаючи на невеликий термін роботи в компанії, вона не боїться чесно говорити про те, що вийшло, де вже є результат, а де ще потрібно допрацювати.

— Алеся, ви не так давно в компанії. Які очікування, мотивація у вас?
— По життю я — азартний борець. І мені подобається братися за складні завдання. Я отримую задоволення від того, що можу щось міняти, трансформувати і «в кінці тунелю» бачити чітко помітний, оптимістичний результат.

— Нещодавно за активної участі вашої команди відбувся клієнтський захід для дилерів СГТ…
— Так, ми виклалися на всі сто. Тому що розуміємо цінність таких заходів, в першу чергу — для нашої компанії. Обраний формат передбачав і ділове спілкування, і приємне дозвілля в одному з найкрасивіших куточків регіону. Все пройшло конструктивно, результатом задоволені, отримані від дилерів інсайти будемо аналізувати.

— Як ви можете охарактеризувати бренд-фаворит — ДТЗ?
— Це унікальний продукт з впевненою позицією на ринку. Це говорю не тільки я — це підтверджується продажами і стрімким зростанням частки ринку. Незважаючи на те, що марка знаходиться під перехресним вогнем з боку конкурентів, нам все одно вдається не тільки зберігати свої позиції, але і збільшувати обсяги продажів і лояльність клієнтів.

— Яку стратегію розвитку бренду ви запропонували АМТ ТРЕЙД в 2018 році?
— Це не просто ребрендинг, це повне перезавантаження бренду — ми з командою змінюємо концепт, позиціонування, підхід до комунікації, методи взаємодії бренду з ЦА в усіх точках дотику.

— Уже можна підбивати перші підсумки?
— Завдяки зміні концепції релевантність і прийняття бренду істотно виросли. Уже сьогодні ДТЗ в свідомості споживачів займає правильну траєкторію, закріплює ті атрибути, які ми в нього вкладаємо. Це «трактор з максимальними перевагами», а наш девіз — «Чуємо кожного, змінюємося на краще». Зрозуміло, такий обсяг змін вимагає часу — компанія це розуміє.

— Які інструменти просування ви вважаєте пріоритетними?
— Я вірю в класичний маркетинг-мікс, тому ми задіяли комплексний підхід. Ретельний вибір комунікацій був обґрунтований маркетинговими дослідженнями (більше 10 типів!), які провела наша команда, спілкуючись з ЦА.

— І на чому ж ви вирішили сфокусуватися?
— Ми багато зусиль докладаємо для розвитку партнерської програми з дилерами з розміщення зовнішньої реклами. Працюємо над інтернет-рекламою у всіх її проявах, повністю модернізуємо продуктовий сайт. На торгових майданчиках використовуємо нестандартне торгове обладнання. Розробляємо нові формати відео, активно розміщуємо PR-статті в ЗМІ, створюємо ефектну поліграфію. Навіть якщо це буклет — то вкладаємо в нього максимум креативу, психології, користі для споживача.

— Алеся, а як ви бачите розвиток напрямку побутової техніки (ПТ)?
— Ми активно працюємо над так званим трендом зростання і впізнаваністю брендів ПТ. Це знаходить своє відображення в іншому, більш глибинному підході до потреб кожної марки в портфелі компанії. Нові типи реклами, переформатування повідомлень для ЦА, якісна відбудова від конкурентів … Всього відразу не перелічити. Краще наведу для прикладу Міжнародну виставку Intertool Kiev, в якій ми нещодавно взяли участь. Захід пройшов успішно, викликавши певний резонанс серед споживачів, який ми будемо «використовувати» ще не один місяць. Хоча подумати є над чим — я дуже критично оцінюю і свої рішення, і роботу команди.

— Впровадження маркетингової кампанії залежить не тільки від відділу маркетингу. Як ви будуєте взаємодію з «сусідніми» підрозділами?
— Ми завжди розраховуємо не підтримку відділу продажів і продакт-менеджерів. Хоча буде справедливо подякувати всім. Тому що ми всі перетинаємося і намагаємося працювати в одній «системі координат» — в АМТ ТРЕЙД. Збалансована командна робота — це єдина правильна точка відліку, в тому числі і для маркетингового курсу на майбутній рік.

Матеріал підготувала Олена Тархова

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *